הזרקות אורתופדיות | ד"ר פלמנוביץ' אסקיאל | כירורג רופא מומחה כף רגל וקרסול

לקביעת תור:

09-7408811

073-3869158

במרפאת כף רגל וקרסול של ד"ר פלמנוביץ' אסקיאל, ניתן לקבל מענה וטיפול באמצעות הזרקות.

לאחר תיאום תור בטלפון 09-748811  במרפאת בית דור בכפר סבא או במרפאת רמת אביב 073-3869158, ד"ר פלמנוביץ' יאבחן את הבעיה הרפואית וייתן פתרון הולם.

הזרקות אורתופדיות:

הטיפול בהזרקות מיועד בעיקר לטיפול ברקמות רכות כמו דלקות, קרעים ושינוים ניווניים, שחיקה של הסחוס.

קיימות מספר אפשרויות להזרקות, מזריקות הרדמה, סטרואידים, חומצה ילורונית וטיפול ביולוגי אורטוקין ו  PRP

הטיפול באמצעות הזרקות מתבצע לאחר אבחנה והתאמת הטיפול לבעיה הרפואית.

הטיפול המתקדם היום הוא בהזרקות ביולוגיות, קרי החומר המרפא הוא חלק מהדם של המטופל.

הטיפול בהזרקות הוא חד פעמי או תהליך רפואי של מספר הזרקות, בליווי אולטרסאונד על פי הצורך.

הטיפול ניתן במרפאת כף רגל וקרסול בבית דור כפר סבא, אין צורך בחדר ניתוח או הרדמות כלליות.

טיפול אורתופדי באמצעות הזרקת פלסמה עשירה בטסיות דם (PRP)

טיפול אורטופדי בכף הרגל באמצעות פלסמה עשירה בטסיות דם ( PRP- Platelet Rich Plasma ) הינו טיפול חדש יחסית שנועד לסייע בריפוי וההתחדשות של רקמות רכות כגון גידים ורצועות.

אורטוקין הינה טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בגרמניה לטיפול בדלקת מפרקים ניוונית, פציעות ספורט, כאבי ברכיים ללא תופעות לוואי.

הריפוי הינו ביולוגי טבעי אשר הוכח במחקרים קליניים.

הטיפול באמצעות הזרקת אורטוקין מסייע לגוף להילחם בתהליך הדלקתי, מגן על הסחוס מפני שחיקה נוספת, משפר תנועתיות ותפקוד ומפחית את רמת הכאב.

אורטוקין היא תרופה שבגופך.