מרפאת כף רגל וקרסול | ד"ר פלמנוביץ' אסקיאל | כירורג רופא מומחה כף רגל וקרסול

טיפולים אורתופדיים ללא צורך בניתוח:

לקביעת תור:

09-7408811

09-7909000

במרפאת כף רגל וקרסול של ד"ר פלמנוביץ' אסקיאל, ניתן לקבל מענה וטיפול לבעיות הקשורות לכף הרגל ולקרסול.

לאחר תיאום תור בטלפון 09-7408811 במרפאת בית דור, או בטלפון  09-7909000 במרפאת מדיקל השרון ד"ר פלמנוביץ' יאבחן את הבעיה הרפואית וייתן פתרון הולם.

במרפאת כף רגל וקרסול ניתן לטפל במקרים הבאים:

כאבים בכף הרגל ובקרסול, דלקת בכף הרגל, דלקת בקרסול, עיוותים בכף הרגל, עיוותים בקרסול, דורבן בכף הרגל,  התאמת מדרסים, טיפול בהלוקס ולגוס, חוות דעת שניה לדרכי טיפול.

האבחון מלווה בבדיקת אולטרסאונד במקום, במידה ויש צורך.

במידה ויש צורך בניתוח, ד"ר פלמנוביץ' מלווה את התהליך הניתוחי לפני, במהלך ואחרי הניתוח האורתופדי. ניתן לקרא פה.

דרכי הטיפול הניתנים במרפאת כף רגל וקרסול:

טיפול שמרני: תרגילי פיזיוטרפיה, טיפול ביולוגי בדלקות, הזרקות PRP, הזרקות אורטוקין, טיפול בגלי הלם ממוקד . חלק מהטיפולים מוכרים על ידי ביטוחים פרטיים כטיפול מחליף ניתוח

טיפול כירורגי: (מבוצע על ידי ד"ר פלמנוביץ' בחדרי ניתוח ייעודיים) לפירוט ניתוחי כף רגל לחצו כאן, לפירוט  ניתוחים בקרסול לחצו כאן.

טיפול אורתופדי באמצעות הזרקת פלסמה עשירה בטסיות דם (PRP)

טיפול אורטופדי בכף הרגל באמצעות פלסמה עשירה בטסיות דם ( PRP- Platelet Rich Plasma ) הינו טיפול חדש יחסית שנועד לסייע בריפוי וההתחדשות של רקמות רכות כגון גידים ורצועות.

בדרך כלל הכאב פוחת לאחר זמן הליכה מסוים.

דורבן ברגל הוא בליטת עצם בעקב עליו מתחבר הפזיה פלאנטרית. זאת רצועה עבה וחזקה מאוד שתפקידה לעזור לייצר את הקשת של הרגל.

הדלקת של הרצועה הפזיה פלנטארית או פלנטר פצאיטיס נגרם כתוצאה של קרעים קטנים ברצועה עצמה.

יותר מ90% מהמקרים של דורבן ברגל ניתן לשפר ללא ניתוח באמצעות טיפול ארוך טווח שכולל טיפול פיזיותראפי ממוקד וטיפול באמצעות גלי הלם או זריקות מקומיות.

טיפול אורתופדי ללא ניתוח: פלטפוס בכף הרגל

כף רגל שטוחה או פלטפוס אינו מחלה או דפורמציה שמהווה בעיה רפואית.

ידועים מספר מקרים רב של ספורטאי עילית בעלי פלטפוס, דבר שלא פגע בביצועים שלהם.

בקרב תינוקות וילדים קטנים ניתן להבחין בפלטפוס פיזיולוגי (נורמאלי) עד שהשרירים והגידים מתפתחים ומתחזקים דיים בכדי ליצור את הצורה ה "תקינה " של כף הרגל. הפלטפוס הפיזיולוגי אינו מפריע לילדים ואף אינו מגביל אותם. בדרך כלל, תופעה זו יוצרת אי וודאות ובלבול בקרב ההורים.

עם זאת, ברגע שילד מתלונן על כאבים בכף הרגל, יש צורך לבדוק אצל אורטופד, יתכן והדבר מעיד על בעיה עצבית או בעיה בחיבור בין עצמות כף הרגל.

טיפול בדלקות באמצעות מכשיר גלי הלם ממוקד

טיפול בגלי הלם מבוצע בעזרת מכשיר חדשני ועוצמתי שפותח בשבדיה.

הטיפול בגלי הלם מיועד לסובלים מהסתיידויות בכתף Calcific Tendinitis, דלקות בגידים לדוגמא בירך, ברך, מרפק, Tennis Elbow, דלקת באכילס ודורבן בכף הרגל.

הטיפול מתבצע במרפאת כף רגל וקרסול על ידי ד"ר פלמנוביץ'.

פירוט אודות שלושה תרגילי פיזיותרפיה להקלה על הכאב בפאזיה פלנטרית / דורבן בעקב.
את התרגילים יש לבצע במשך מספר שבועות, 10 דקות, פעמיים ביום לאחר אבחנה מתאימה של רופא מומחה כף רגל.

התרגילים הינם חלק מטיפול משולב בדלקת בפאזיה פלנטרית

אורטוקין הינה טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בגרמניה לטיפול בדלקת מפרקים ניוונית, פציעות ספורט, כאבי ברכיים ללא תופעות לוואי.

הריפוי הינו ביולוגי טבעי אשר הוכח במחקרים קליניים.

הטיפול באמצעות הזרקת אורטוקין מסייע לגוף להילחם בתהליך הדלקתי, מגן על הסחוס מפני שחיקה נוספת, משפר תנועתיות ותפקוד ומפחית את רמת הכאב.

אורטוקין היא תרופה שבגופך.

התאמת מדרסים

ניתן לפנות לד"ר פלמנוביץ' לטובת התאמת מדרסים.

חשוב להתאים מדרסים לסוג הבעיה, לצורך תיקון עיוותים והקלה בכאבים ווידוא ביצוע תקין של המדרס עצמו לאחר קבלת המדרס.

רצועות GEKO להחלמה מהירה לאחר ניתוח אורטופדי

רצועות מתוצאת בריטניה, לשימוש חיצוני,לאחר ניתוח לטובת החלמה מהירה יותר מהרגיל.

הרצועות עוזרות להורדת נפיחות, מניעת קרישי דם ללא הגבלת ניידות.

טיפול ללא כאב וללא הזרקות.

ניתן לרכוש את הרצועות  במרפאת הכף רגל וקרסול ולהדביק אותם ע"י ד"ר פלמנוביץ' אסקיאל